PutrA kaTAk KESunYian

MElompaT kehADApan TANpa MENGUNdur KEBELAkaNG

KEmAS2 keLas BaRU ..

HUHUHUhuhu..dah hampir seminggu syik berulang ke kedai baru aku..arie sabtu ni dah nak buka..huhu...harap semua berjalan lancar..malam ni x jd lah kembaq datang pasang aircon..ada keja plak...tunggu esok ja lah..penat gila dah ni..pening kepala selagi kedai x siap.....sabar jelah..buat cowang2 cam ni lah...td petang tengok umah kat satu taman ni..tp x siap lagi..cantik plak umah tu..teringin gak nak servey2 harga esok...huhuh...time beli umah dah kot..adoi2!!!

No comments:

Post a Comment

Inilah hasil pendapatan aku ...

hebatkan...hanya menjual coset baju dalam perempuan ini sahaja aku mampu mencapai impian aku...GILA!!!! dah ramai owg ckp..tp itu ckp owg..now kenapa plak owg x nak tanya cam mana hang bleh mampu jd senang...That right!!lumrah hidup...Fikir lah kenapa aku buat benda ni..yang pertama bleh bagitahu aku perempuan mana x pakai baju dalam di malysia ni....ADA KE???lOgik Bila AKu cKP. seMUa pomPUAn PAKai BAju DAlam ..adakah malaysia ni x de perempuan..hahaha..so luaskan apa yang aku nak pikirkan...cuma bayangkan..jangan fikir....x DE owg MAmpu PAKai benda yAng semAHAl NI sECara tUnaI ...so DAPaTkan segeRA ..DEnGAN apA aku Buat semuA orANg MAMpu PAkai ..daPAtkan bENtUK badaN yanG menarik dan KEsihaTAn TuBuH BadaN .....

PUTERA KATAK: 012-5443523
DIAMOND B32

AKan mUNCul 2011

AKan mUNCul 2011